CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, August 22, 2010

GEMBIRA KE SEDIH?


Kalu ditanya rasa hati aku saat ni...sedih ke gembira... jawab aku mudah aje Kedua-duanya ada...berkongsi rasa dalam ruang hati yang sama....


Kenape gumbira ...? kerana tak berapa hari lagi Miss Nabby akan pulang ke tanah air untuk berpuasa bersama kami sekeluarga dan Menyambut Aidil fitri bersama-sama. Jadi aku tengah countdown la... ni. InsyaAllah miss Nabby akan menjejak kaki di Kulim pada pagi Rabu ni....2 hari lagi...

Jumaat ni ...Miss Nawuki juga akan balik sempena cuti Nuzul Quran..... Penerbangan di taja oleh MissRaihan. Tq kakak !.Jadi selama tiga hari nanti dapatlah kami sekeluarga berbuka bersama-sama.. Alhamdulillah setakat ini ikatan kasih sayang antara anak-anak dan keluarga sangat kuat. Kami sebolehnya mencari ruang dan masa untuk berkumpul sekeluarga... Ni nak kena O..... Som menu untuk berbuka ni... Masing-masing ada cita rasa sendiri.. tapi yang tak de! nya masa yang panjang...

Sementara anak-anak belum berkeluarga sendiri, aku memang sebolehnya mencari ruang untuk bersama. Kalu nanti masing-masing dah berkeluarga tentunya sukar nak plan-plan camni... Masing-masing ada komitmen sendiri.

Apa pula yang sedih tu.... Sedihnya aku membilang hari , kakak akan berangkat balik ke Dublin pada tanggal 4/9/2010. Seminggu sahaja lagi umat Islam nak beraya .. Mana mungkin hati seorang ibu tak terusik dan sayu. dah 5 tahun kami tidak beraya bersama .. Apakan daya kat Dublin sana Aidil Fitri bukannya depa kisah pun ... Aku selalu pujuk hati... 5 tahun bukannya lama TAPI kenyataannya SANGAT LAMAAAAAAAAA...........

0 comments: